torsdag 4 december 2008

Happy birthday!!

Det är torsdag och det börjar närma sig den efterlängtade helgen. Själv kom man precis hem från skolan efter ett pass på 3 timmar som innehöll redovisningar. Min grupps redovisning var faktiskt helt okej. Vi får hoppas det dög så att vi inte blir underkända. Vi fick även hemtentauppgiften som man kommer sitta med hela veckan nu. Det kommer åter igen bli svordomar, släng med böcker och dragning i håret. Jag kommer snart se ut som min gamle far om det fortsätter sådär.

Idag är det LL:s födelsedag. Jag får säga grattis ochönska dig en bra dag. Nu är du ett år äldre än mig igen men snart så är jag back on the track igen. Får bara vänta till slutet av denna månaden innan någon kan hurra för mig. Lite segt men mina föräldrar var inte så bra på att planera vilket resulterade i att deras stackars son alltid har fått vara yngst i klassen. Fast han har ju klarat det rätt bra ändå...eller??

Inga kommentarer: