onsdag 26 november 2008

Schlagerbög? oh yes

Kan det inte snart bli helg!!! Ja det kommer från den late studenten som faktiskt hellre vill ha helg än vardag. Orsaken är nderbar( tror jag), Grabbar jag anmäler mig frivillig till att köra denna kväll.
Lördagen är det först match mot rikets tredje största stad, Malmö. Vi hoppas på vinst så vi kan fira detta med en spelarfest efteråt. Jag vet inte vad det är med spelarfestr men de blir alltid lyckade. Det är även på spelarfester som de flesta får sin första fylla. Så säger de att sport och fylla inte hänger ihop. Klart de hänger ihop, bara man inte utövar båda sakerna samtidigt. Då kan det bli problem.
Söndag är det första advent och då är det.... inte ett skit faktisktvilket är rätt gott om jag tänker efter. Jag får väl gå i kyrkan och få syndernas förlåtelse eller så skiter jag i det och glor på dumburken istället. Jag ha inte riktigt bestämt mig ännu. Kan ju slå två flugor i en smäll och kolla på gudtjänsten på TV.

Jag vill bara påpeka att jag är en pudelrockare och schlagerfantast ut i ådrorna. And Im proud of it!! Jag vet vad ni säger men jag tar inte åt mig.:)

Inga kommentarer: