söndag 2 november 2008

En söndag med frågor

Jaha då får man ta och köra igång med bloggen igen eftersom vissa personer påpekar att det inte har skrivits på länge här. Jag kan hålla med om att det är tråkigt att läsa samma inlägg många gånger men för att göra er glada ( om det finns några som blir glada av att jag öppnar min mun igen )så tar jag tag i det nu.

Usch har tentavecka nu och det känns som det kommer bli intensivt med massor av läsande, skrivande och svordomar. Men jag ska inte klaga, det är slappt att vara student faktiskt. Du kan sova mycket längre, är hemma flera dagar i veckan och sliter inte alls ut dig fysiskt.

Helgen har gått fort och jag kan sammanfatta den som en faktiskt mycket trevlig helg. Ute i staden med "the people" vilket blev en väldigt lyckad kväll.
Lördagen blev istället en lugn kväll med några homos där vi satt och tittade på den massiva webben där man kan hitta mängder med onödigt skit.

Nu är det söndag kväll och vad händer? Vad ska en snart 19årig kille göra på en söndag? Finns det någon handbok om vad en kille i äldre tonåren ska eller måste jag lista ut det själv kanske?! Har man redan hamnat i det farliga bingolottaträsket eller man kan lyckas ta sig ur det innan det är försent? Snart kanske man sitter där med en lott och duttpenna tillsammans med sina föräldrar medan resten av befolkningen har förstått att det går inte att vinna på dessa jäkla lottor utan det är bara bluff . Ska jag bli en sådan person eller finns det kanske hopp för mig en söndag som denna.
Vi får hoppas det.

Inga kommentarer: