söndag 16 november 2008

De va la de hela

Då var det söndagkväll och en hård helg har man haft bakom sig.
Redan fredagen började hårt med lite pizza med the people och sedan lite vännertittande hos mig efter det. Fasen det blev rätt sent ändå för en kille som skulle upp kl tjugo i sex dagen efter. Fast det blev ingen tidigt morgon faktiskt eftersom jag var vaken hela natten. Jag försökte somna men det funkade inte. Jag låg och vred mig om pch om igen och på hela natten så sov jag noll timmar. Lördagen tillbringade jag i värnamo, en "stad" i småland där det bjöds på volleyboll. Fan tjejerna har blivit duktiga ändå säger jag som stolt tränare:)

På kvällen så somnade jag väldigt fort och vaknade inte förrän väckarklockan ringde och nästa äventyr skulle börja. Då bar det av till Smålandstaden Kalmar där jag själv skulle spela. Vägen dit var lång men som tur var så finns det portabla DVD spelare. Tacka vet jag den nya tekniken. Det bjöds på ett Hot shots maraton och jag kan säga att jag har inte skrattat så mkt på länge.
Efter tre timmars bilfärd så var vi framme i Kalmar. Inte att berätta så mkt om det utan vi åkte hem inte fullt så glada om jag säger så.

Nu börjar en ny vecka med nya möjligheter. Vad som heöst kan hända och jag hoppas på att det är något roligt. Annars så får man göra något roligt av det.

Hade varit gott med lite bira med grabbarna.

Inga kommentarer: