torsdag 20 november 2008

Bra val

Ja då var det bestämt vem som blir årets julvärd i public service kanalen SVT. Mannen är känd från början som en av medlemmarna i gruppen Triple and touch som var med i melodifestivalen där de sjöng med Lotta Engberg. Några år senare så fick han uppdraget som programledare för Bingolotto efter Loket olsson som just nu håller på att gå åt helvete eftersom det är flyttat till TV4 +. Nu på senare tid har han haft hand om tittarsuccén Doobidoo. Jag pratar så klart om Lasse Kronér.
Det är ett bra val tycker jag eftersom det lyser mysfarbror om honom. Sen ser han lite ut som en julskinka också men det hör inte hit. Han är mannen som kommer att tända ljuset precis innan Kalle Anka börjar kl 15:00, mycket viktigt att komma ihåg. Jag kommer antagligen bara titta på kalle anka sen så stänger jag av. Detta eftersom det alltid visas Kan du vissla johanna efter det. Jag menar Per oscarsson måste vara världens sämsta lärare, han har haft alla dessa på sig att lära den lilla skitungen att vissla men han lyckas inte. Nej jag säger bojkotta Kan du vissla Johanna så kommer vi alla få en bra jul i år.

Inga kommentarer: