söndag 30 november 2008

Barbiehits är djävulens påfund

Ja då har en helg passerat förbi i ett rasande tempo. Det är nästan så att man knappt minns allt man har gjort. Fast jag ska försöka.

Fredag
Ja det var en fredag där kvällen blev en tripp till Hallands största stad Halmstad. Fast först så stannade vi inom Hallands minsta stad Ålstorp. Eller stad och stad det är mer..... ne jag vet faktiskt inte vad det är. Iallafall så var vi hos SE som var på ett bra humör och drack både det ena och det andra. Jag själv som var chafför denna kvällen fick nöja mig med cola. Grabbarna blev mer och mer onyktra så vi tänkte att det var bäst att vi åkte när de var som värst. Men ack nej så kunde det bara bli värre tydligen. SE, Mannen och Big M drack och hade det mycket trevligt. Själv tyckte jag det var sådär men jag är ju en jäkla fjolla också.
Vägen hem kändes som en evighet eftersom en överförfriskad SE babblade på som en galning. Ni ska ändå ha tack för en bra kväll.

Lördag
Lite trött efter gårdagens äventyr så bar det av till mitt andra hem, Olssons Svinstia. Nä nu menar jag såklart våran fina Idrotthall här i Våxtorp. Det skulle bjudas upp på kamp mot inte mindre än Malmö. Nog om den matchen!!!
Kvällen skulle det bli spelarfest där herr och damlaget träffas och umgås och dricker sprit. Under denna kvällen så lärde man sig att vi i herrlaget inte är bland de vigaste människorna i världen. En annan sak som man lärde sig var att det mest hatade i världen enligt mig är Barbiehits. En hel skiva där en tjej gör om vanliga bra låtar till fjolliga skitlåtar. Jag tror det är en tjej som sjunger eller så är det Johan Palm från idol. Jag menar inte att han sjunger som en tjej utan att han så så himla dålig.

Söndag
Dagen började med en bakfyllegång och jag är faktiskt seriös. Jag ljuger inte. Jag kan faktiskt erkänna att det var riktigt skönt med en gångmarsch på förmiddagen. Du har nog rätt när du säger att det bara är gott för mig. Man blir lite piggare på något vis.
Nu ikväll så har jag varit i Båstad med LL, SE, Mannen , Big M och LL:s flickvän. God mat och trevligt sällskap kan det bli bättre en sådan här kväll. Klart det kan bli bättre men jag orkar inte komma på något bättre just nu.
Snart ska jag hämta upp mina kära föräldrar från stationen efter deras tur till rikets huvudstad.

Nej nu börjar en ny vecka med nya äventyr.

Ha det

Inga kommentarer: